BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I love you superman ♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 9, 2012

#17

Daydreaming.
Entah knp sejak kebelakangan ni asyik berangan my birthday tahun ni akan jd best. Hmm hope so! Drpd kecil, smpi tahun lepas. Setiap kali birthday aku, mesti mama abah gaduh. Sedih k sedih sangat. Kalau korg jd aku, korg akan rasa betapa sedihnya hati. Aku rasa birthday time form one je kot best. Tu pun sbb duduk asrama. The boys and girls buat suprise. Mulamula prank aku. Mulamula aku menangis gila babi sbb kena maki dgn warden dkt depan org ramai sbb dituduh mencuri phne Aidil. Pastu nangis terharu pulak. K nak mcm tu lagi please! Dorg siap bawak cake fr me, present, ya Allah gembira sgt time tu. Lepas tu before midnight, dah nak masuk pukul 12 malam, kira nak tukar tarikh 12 April dah, budakbudak dorm aku semua boleh letak colgate, tepung, gula, kapur, bedak, on my face and hair time i tngah tidur!!!! Wht a sad life. Hahahahaha pedas gila tau colgate tu. Lepastu busuk je enth bau apa tktahu. Itu lah salah satu memory yg will be last forever, InsyAllah :') Aku harap sgt birthday tahun ni ada org raikan, ada org bg present, ada org buat suprise. Tp jgn prank lagi. Best mmg best, tp takut tau :( Walau macam mana pun, aku harap sgt family yg raikan birthday aku tahun ni dalam keadaan gembira, tkde gaduh apa semua. Tp rasanya birthday tahun ni, family aku bergaduh lg kot. Hmmm kan best kalau aku stay asrama lagi. Seronok sgt diraikan. Gembira. Syok. Terharu. Tkpernah org buat mcm tu hmm.

0 comments: